Formy i koszt dostawy

Formy dostawy

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najłatwiej i najbezpieczniej:
    Firma spedycyjna - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę spedycyjną JAS-FGB. Zamówienie dostarczane jest samochodem z windą samonośną na niefakturowanej palecie typu euro.
  • Najtaniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
  • Najszybciej:
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do magazynu firmy pod adres: Aleja Krakowska 12 A, 05-090 Janki. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Czas dostarczenia

Firma kurierska
(przesyłka do 30 kg)

20 zł

25 zł

1-2 dni robocze

Spedycja
(przesyłka do 1000 kg)

180 zł

200 zł

2-3 dni robocze

Odbiór osobisty

bezpłatnie

bezpłatnie

-

 

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

 

Uwagi dotyczące przesyłek paletowych

W przypadku przesyłek paletowych, kierowca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę, pod wskazany na liście przewozowym adres (pod budynek, jeżeli pozwalają na to warunki ruchu drogowego). Kierowca nie ma obowiązku wniesienia przesyłki do budynku. Obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży w gestii odbiorcy. Jeżeli pozwalają na to warunki techniczne, kierowca może zwieźć paletę windą samonośną z samochodu.

Gdy kierowca dostarczy przesyłkę proszę sprawdzić od razu stan opakowania towaru oraz taśmy zabezpieczające. Jeżeli żadne z nich nie budzą zastrzeżeń, proszę podpisać list przewozowy. W przypadku widocznych na opakowaniu uszkodzeń, proszę rozpakować przesyłkę i sprawdzić zawartość. Jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek uszkodzenia lub braki proszę sporządzić na miejscu, w obecności kierowcy, protokół szkody, który wraz z przesyłką proszę oddać kierowcy.

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy transportowej.

 

Bezpieczna Dostawa

Przed podpisaniem listu przewozowego u kierowcy proszę sprawdzić:

Opakowanie zewnętrzne i ilość paczek. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika, koniecznie trzeba poprosić kierowcę o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model. Proszę zrobić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres sklep@gonty-24.pl

W takiej sytuacji można też odmówić przyjęcia dostawy a kierowca po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Klienta informacji postaramy się wysłać do niego towar ponownie lub zwracamy wpłacona kwotę pieniężną.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne a po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody również najlepiej w obecności kuriera. Jednocześnie w takiej sytuacji również prosimy o napisanie do nas maila wraz z kopią formularza i zdjęciem na adres: sklep@gonty-24.pl

Należy pamiętać, że:

Podstawą do Bezpiecznej Dostawy jest formularz reklamacji wypełniony przez Klienta w obecności kuriera, który go dostarczył. Jeżeli Klient nie zdąży tego zrobić w chwili odbioru dostawy to w następnym dniu roboczym musimy raz jeszcze zamówić do Państwa kuriera. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 5 dni od chwili odbioru przesyłki na adres: sklep@gonty-24.pl

Wymiana towaru na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl